Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Piotr Tauzowski (ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 15:46:16 MET

> Przepraszam, nie rozumiem.. A co mi po pieknym programie
> objektowym ktory jest co prawda znakomicie zorganizowany,
> ale za to nie efektywny alno nie dokladny?

Przepraszam ale chyba nie precyzyjne sie wyrazilem.
Nie efektywnosc numeryczna jest najwazniejsza ale calkowity czas
pracy z programem od chwili posadzenia tylka przed komputerem az do
otrzymania wynikow i to tych o ktore chodzi. U nas na wydziale jest
system pod unixem z wspomaganiem sprzetowym (Weitek) o super
efektywnosci numerycznej i co z tego kiedy dane klepie sie godzine.
A na pececie jest tez system napisany w C++ obiektowym gdzie to samo
robie w 5 minut i to tu wszyscy wywalaja galy jak dowolne zadania
wprowadza sie przy pomocy kilku klikniec.Takze jak widac bez pre/post
procesingu efektywnosc numeryczna na nic sie nie zdaje.A sa tacy
niestety co goly program w fortranie uznaja za gotowy do uzytku. A
o ile o zastosowaniu obiektow w samych obliczeniach mozna jak widac
prowadzic dyskusje tak w przypadku obslugi interfejsu okienkowego
 na pewno programowanie obiektowe sie lepiej nadaje. Tak ze dziadzio
Fortran bez wsparcia sam w pojedynke nie wiele zdziala.