Re: Czy C++ jest na wymarciu?

Autor: Piotr Tauzowski (ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 15:46:16 MET

> Niektorzy ludzie twierdza, iz C++ jest za bardzo skomplikowane i trudne
> w uzyciu i zostanie wyparte przez Jave lub Visual Basic.
>
> Jestem ciekawy, czy zainteresowanie C++ (w niniejszej liscie
> dyskusyjnej) rosnie czy maleje i czy jest wiele osob (w liscie) i
> projektow, ktore wykorzystuja C++.

Mysle ze zainteresowanie C++ jest spore niedawnio byla interesujaca dyskusja na
temat C++ kontra Pascal mozna bylo sie duzo dowiedziec, Treaz trwa
dyskusja juz mniej ksztalcaca na temat C++ w numeryce ale numerycy
maja klapki na oczach i widza tylko Fortran i nie mozna sie dogadac.
Jest tez kilka zapytan o rozne problemy sam pytalem o uzycie
biblioteki Ctl3d.dll w BC 3.1 jak wiesz to napisz.