Re: Tanie karty dzwiekowe

Autor: RAVen.(Wijata) (rw171734_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 12:32:38 MET

>Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl) wrote:
>: widzialem na grzybie karty expert color oparte na chipe amd intervawe.
>: czy ktos ma cos takiego?
>: cena dozyc niska.
>
> Znajomy ma taka karte i troche sie nia pobawilem. Powiem tyle: nie warto.
>W DOSie zgodna tylko ze zwyklym SB (nie z PRO) Odgrywanie MIDI mam wrazenie
>ze gorzej niz na zwyklym SB+wave 1MB. MOze to wina probek na karcie, nie
>wiem ale bylem rozczarowany. Jezeli kupowac cos z interwave to juz raczej
>GUS PnP, ale to juz niestety wychodzi drozej (no i ciagle zgodnosc ze
> [...]
Jesli ktos chce kupic tania karta dzwiekowa, i zgodna z SB16 to polecam
karte Sound Target oparta na procesorze ALS100, Jest tez sprzedawana w
pudelku z napisem Avance Sound 100.
Jest na prawde kompatybilna z SB16, mi przynajmniej jak do tej pory dziala
dobrze ( 2 tyg - malo ale zawsze ), Wada - wzmacniacz 2 waty na kanal.
Jesli chodzi o ta karte Expert Colora to mam o niej b. zle zdanie, mialem
u kolesia niezle problemy by ja zainstalowac, poza tym to tylko SB 2.0.

                               Meet me soon - RAVen...
 \\ E-Mail : Ravpl_at_bigfoot.com <preffered> \\
  \\ OR : Ravpl_at_hotmail.com \\
   \\ WWW : http://ravpl.base.org //