Re: SB 32 PnP i Windows f W. 3.11

Autor: Czarek Krzesiński (czarekk_at_free.polbox.com.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 12:42:39 MET

Przemyslaw.Papiernik_at_wroc.gazeta.pl (PRZEMYSLAW PAPIERNIK) pisal
tutaj:
>Moze to wyda sie dziwne, ale sprobuj przeniesc je do katalogu SYSTEM.

Ten plik jest też w katalogu SYSTEM! W chwili obecnej nie
eksperymentuję z tym komputerem - nie mam dostępu, ale jak szarpałem
się z tym problemem, to :
1. Albo ten plik był juz w c:\win\SYSTEM, a ja go skopiowałem do
c:\windows
2. Albo był w c:\windows, a ja go skopiowalem do C:\windows\System.

Z cala pewnoscia zaistniala nastepujaca sytuacja: plik ten byl w
trzech miejscach - dwoch w/w i w katalogu SBAWE. I nie pomoglo.

Dzieki za szybka odpowiedz. Czekam dalej.
Czarek Krzesiński