Re: Tanie karty dzwiekowe

Autor: Marcin Wojtalik (wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 23:06:11 MET

On 10 Mar 1997 07:02:28 GMT, "Michal Kaczanowski" <gomez_at_lodz.pdi.net>
wrote:

> Mam pytania odnosnie kart 16-bitowych:
>
> 1. Czy ktos z Was ma doswiadczenia z kartami dzwiekowymi Gallant, Strauss,
> Primax Bravo, Avance Logic

Właśnie, Avance Logic. Od reszty tanich (poniżej stówy) karteluszek
różni ją kompatybilność z SB16. Reszta najczęściej oferuje jedynie
kompatybilność z SB PRO. A to jest ból np w Cubic'u, Fast Tracker'ze,
dosowych gierkach (mały). Można by polecać, gdyby nie fakt, że karty z
poprzedniej serii, dosyć często się paliły (termiczne uszkodzenie
chipa). Może problem uległ już poprawie, spróbuje za jakiś czas.

Pozdrowienia,

--
\   | Marcin Wojtalik  - 'VV()JT/\L' | http://wmul.uni.lodz.pl/~vmw1 |
 \/ | mailto:wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl | comming soon (kidding)        |