Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 16:46:36 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> wrote in article
<199703110702.IAA07663_at_malcolm.rmnet.it>...

> to jest typowy poglad biurokraty.
> jak powszechnie wiadomo kazda organizacja biurokratyczna ma jeden
> prawdziwy cel - rosnac, zupelnie niezalezny od celow dla jakich
> zostala stworzona. I kazda organizacja biurokratyczna osiaga w swoim
> rozwoju punkt, od ktorego poczynajac nie potrzebuje juz wogole klientow,
> aby nie dosc ze pracowac z pelna para, ale jeszcze i powiekszac sie.

Masz absolutna racje. Ale sami nie dalibyscie rady. Powiem wiecej ja to
widzialem:
pieciu inzynierow developerow nie potrafi sie zorganizowac gdy nie maja nad
soba managera profesjonalisty.
Taki ten swiat: bez marketingu bez prawnikow nie sprzedasz wykalaczek.
Czy to dobrze? Napewno nie ale warunki ekonomiczno-prawne sie na swiecie
bardzo skomplikowaly od czasow handlu wymiennego czy manufaktury i nie da
sie pewnych rzeczy robic tak jak wtedy.