Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Witold Stolarski (WITEK_at_gazeta.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 08:57:41 MET

On 10 Mar 97 at 16:01, lewando_at_ibm.net wrote:
> [...]
[...ciach...]
> Zareczam ci, ze dla PRZECIETNEGO amarykanina kupno kopmutera
> czy oprogramowania wcale nie jest latwiejsze nie dla wielu
> osob w Polsce.
Wybacz, ale sie z tym nie zgodze. Powiedz mi, ile taki przecietny
amerykanin dostaje na reke, po oplaceniu wszystkich koniecznych swiadczen
i podatkow? Bo w Polsce, moj drogi, nierzadko 50-100 baksow
_miesiecznie_...

> A jakos nikt nie kradnie....
Przepraszam bardzo, ale z tym to sie tez nie zgodze. Jak wejdziesz sobie do
jakiejkolwiek szukaczki internetowej i poszukasz klucza - "crack" czy tez
"warez", to wbrew pozorom - znajdziesz WIELE adresow, z ktorych solidna
czesc miesci sie w przestrzegajacych prawa usiech. Nawet jesli sa tam
programy do usuwania zabezpieczen shareware i napis "for educational
purposes only", to nie wciskaj mi kitu - moge sie zalozyc, ze ktos ich
uzywa!
A piractwo jest wszedzie na swiecie. Wszedzie! Nie to, zebym kogokolwiek
usprawiedliwial, ale to fakt!

> Andrzej Lewandowski

PS. Przepraszam za ostry ton mojego listu, ale nie zdzierzylem - po co bic
piane, skoro wszystcy wiedza, ze piractwo bylo, jest i bedzie; wszedzie na
swiecie...

Witold Stolarski, Database System Administrator & Programmer
e-mail: witek_at_gazeta.pl
voice : (work) (48) (22) + 826-99-30 or 826-90-81/2/3/4(+3637)
        (home) (48) (488) + 732-88
"Murphy was an optymist" - O'Toole commentary on Murphy's laws