FLASH BIOS

Autor: Daniel Holy (dany_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 15:53:54 MET

Ostatnio znalazlem programik do wpisywania w flash bios logo
(w niewykorzystywany obszar ) tak by sie pokazywalo przy starcie komputera
Po uruchomieniu go pokazal mi sie komunikat o tym ze nie mam flash.
Czy podczas pisania do flash bios'u trzeba zmienic napiecie zasilania biosu?
bo w instrukcji jest napisane ze mozna podawac chyba 12V lub 5V
(a flesh bios to napewno mam bo robiono mi upgrade ale niestety w
srewisie i nie wiem co przy tej okazji dodatkowo zmieniali)

--
                                       |           Daniel Holy           |