Re: ma ktos fajny symulator?

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 16:10:56 MET

Krzysztof Magrel <xychu_at_mat.uni.torun.pl> wrote:

>Czy ma ktos moze dostep do fajnego symulatorka lotu na 386SX 2MB RAM
>i moglby mi przyslac?
>Bede dzwieczny.

>--
> dMP dMP dMP dMP .aMMMb dMP dMP dMP dMP
> dMK.dMP dMP.dMP dMP'VMP dMP dMP dMP dMP
> .dMMMK' VMMMMP dMP dMMMMMP dMP dMP
> dMP'AMF dA .dMP dMP.aMP dMP dMP dMP.aMP
> dMP dMP VMMMP' VMMMP' dMP dMP VMMMP'
> xychu_at_mat.uni.torun.pl
> http://www.mat.uni.torun.pl/~xychu
> tel. 0-89 527-85-59

Jak juz wszyscy krytykuja na tej liscie co sie da, to ja nie bede
gorszy. Jaki straszny SIG (moze moj nie jest idealny) ale ten jest
nieludzki!

Nielegalny software mozesz zdobyc na gieldzie a nie od porzadnych
listowiczow (chyba, ze sie myle)

Jesli idzie o symulatory to polecam Microprose F-19, zdaje sie ze
kolega gral w to na XT !!!! z Herculesem, a sam spedzilem swego czasu
niejedna noc w "powietrzu".

Przemek