Re: CD-Audio + Dane

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobrzud_at_rmf.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 16:18:25 MET

On Tue, 11 Mar 1997 13:54:26 +0100, Przemyslaw Raczek
<przemek_at_radio.com.pl> wrote:

>Potrzebuje nagrac na CD-R dane i sciezki audio.
>Sek w tym ze nagrac moge najpierw dane a potem dane
>Probowalem Corel CD-Creatorem.
>A jesli tak robie to przy nagraniu audio pierwszy utwor jest
>oznaczany jako track 2.
>Po wlozeniu plyty do zwyklego CD mam 1 utwor pusty (tam sa dane)
>Muzyka zaczyna sie na drugim tracku
>Nieeleganckie to.
>
>1. Czy ktos wie jak nagrac (czy mozna) dane po sciezkach audio i
> czy to zadziala ^^
>2. Czy istnieje jaks program ktorym moge przy nagraniu audio okreslic
> numery indeksow.

Poprobuj Easy CD, mozna w nim nagrywac najpierw dane a potem audio ale
i tez odwrotnie. Nie ma wtedy tej drazniacej pierwszej sciezki z
danymi. Sa one nagrane na koncu tak ze compakt ich nie widzi.
Nagrywa sie wszystko na raz, do jednego okienka wrzucasz sciezki
audio, do drugiego pliki i naciskasz REC.

Co do nagrywania z indexami to nie udalo mi sie znalezc niczego co by
je nagrywalo.
Wlasnie ostrzylem sobie zeby na Corel-CD bo mialem nadzieje ze to
umozliwia.

Krzysiołek

Krzysztof M. Obrzud
kobrzud_at_rmf.pl