Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 07:56:22 MET

On Mon, 10 Mar 1997 23:16:31 +0100 (CET), Marek Sokol wrote:

>nic nie mam do os'a, nic nie mam do ibm'a.
>ale to _fatalnie_ swiadczy o firmie ibm - zaniechanie reklamy wlasnego
>produktu?
>firma sadzi ze jej wlasny produkt jest _zly_ :o

jest mozliwa dokladnie odwrotna interpretacja:
tylko g**** potrzebuje kolorowego papierka i CHOLERNEJ REKLAMY
zeby sie dobrze sprzedawalo (w95). Prawdziwi smakosze znajda~
zawsze malenka knajpke na peryferiach gdzie zjedza smacznie i tanio,
a plebs bedzie wpieprzal scierwa u macdonalda bedac w dodatku
przekonanym ze siedzi w eleganckim lokalu (stukilometrowe kolejki
do macdonalda w moskwie, kolejki w dzien wypuszczenia w95
na calym swiecie)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi