Re: 2 osoby skazane za piractwo [do Andrzeja Lewandowskiego]

Autor: Zbigniew Szwalgin (honeybun_at_earthlink.net)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 01:44:57 MET

Tomasz Leszczynski <zeton_at_waw.pdi.net> wrote in article
<199703102035.VAA26684_at_ornak.waw.pdi.net>...
> Spoko spoko. Nikt nikogo nie bedzie wsadzal za UZYWANIE pirackiego
> oprogramowania. Prosze popatrzec na praktyke. Powtorze swoje raz
> zadane juz pytanie: dlaczego wiekszosc tych ktorzy maja nielegalny
> soft na swoim komputerze bez chwili zwloki pogoni za zlodziejem,
> ktory dziabnal z samochodu radio?

Dlatego, ze w wypadku radia jest to jeden nipodzielny egzemplaz, a software
"cudownie" sie rozmnaza. Ale to juz chyba bylo.
Wydaje mi sie, ze ta dyskusja zaczyna sie nieco zapetlac. Panowie, (i
panie) tak mozna w nieskonczonosc. Moze by tak przeniesc dyskusje o
piractwie do grupy o aborcji?
Pozdrawiam,
Zbyszek.