Re: 2 osoby skazane za piractwo [do Andrzeja Lewandowskiego]

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 22:16:31 MET

On 10 Mar 97 at 19:59, Marek Oberman pisal(a):

> I jesli pojde siedziec za uzywanie pirackiego softu,
> to bede mial pretensje tylko do siebie, nie do
> moich rodzicow, bo oni wpajali mi na kazdym kroku
> "nie twoje nie ruszaj" a to, ze nie wpelni im sie to
> udalo to juz jest wylacznie moja wina.

Spoko spoko. Nikt nikogo nie bedzie wsadzal za UZYWANIE pirackiego
oprogramowania. Prosze popatrzec na praktyke. Powtorze swoje raz
zadane juz pytanie: dlaczego wiekszosc tych ktorzy maja nielegalny
soft na swoim komputerze bez chwili zwloki pogoni za zlodziejem,
ktory dziabnal z samochodu radio?

> ****[Marek Oberman]*************[Warsaw Poland]***

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski