Re: 2 osoby skazane za piractwo [do Andrzeja Lewandowskiego]

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 19:54:25 MET

> Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:

> Gratuluje moralnosci. Gdzie Kolega odbieral wyksztalcenie?
> Bo jakos mi tak dziwnie smierdzi.... A Rodzice czym
> sie zajmowali?...

Po pierwsze:

Dyskusje prowadzisz wylacznie ze mna,
i ja wypowiadam sie jedynie w SWOIM
imieniu i przedstawiam poglady i przemyslenia
wylacznie MOJE, nie mojej mamy czy ojca.
WIEC OD MOICH RODZICOW SIE ODPIEPRZ
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Po drugie:

Moge Ci powiedziec jaki stosunek do cudzej
wlasnosci wpajali mi rodzice:

Chyba w piatej klasie podstawowki moi kumple
nagminnie wynosili z pobliskiego spozywczego
krem czekoladowy. Pewnego razu wynioslem
i ja. Po przyjsciu do domu zaczalem sie chwalic
jaki to ja nie spryciarz i bohater.
Wciry jakie spuscil mi wtedy ojciec bede pamietal
chyba do konca zycia. Co jednak bylo najgorsze
wtedy dla mnie to to, ze zmusil mnie abym poszedl
z nim na zaplecze tego sklepu i oddal pieniadze za krem
samej kierowniczce stoiska.
Taki wlasnie stosunek do kradzierzy maja moi
rodzice.

I jesli pojde siedziec za uzywanie pirackiego softu,
to bede mial pretensje tylko do siebie, nie do
moich rodzicow, bo oni wpajali mi na kazdym kroku
"nie twoje nie ruszaj" a to, ze nie wpelni im sie to
udalo to juz jest wylacznie moja wina.

Tak wiec na przyszlosc jesli masz jakies uwagi co do
moich wypowiedzi to kieruj je pod moim adresem a nie
moich rodzicow, siostry, dziewczyny czy kota.

Wyraznie zdegustowany i hmm... lekko:-) wkurzony:

****[Marek Oberman]*************[Warsaw Poland]***
** E-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl **
* : mareko_at_free.polbox.pl *
** http://www.geocities.com/SiliconValley/8980 **
*** http://free.polbox.pl/m/mareko ***************
Nowa strona!!!