Re: HP 690 vs Epson 500

Autor: Piotr Mikulski (mikulski_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 19:50:32 MET

In pl.comp.pecet sagnes_at_free.polbox.pl wrote:

: Rozumiem, ze masz odpowiedni material porownawczy :)
: I czy zwrociles uwage na "przy intensywnym uzytkowaniu"?
: Moze dla Ciebie tzn. 20 stron miesiecznie ;)
: Zapytaj (jesli masz kogo) w serwisie Epsona ile maja padow
: glowic - oraz - ile kosztuje i jak dlugo trzeba czekac :(((

: Bo ja przecwiczylem (u siebie i u ca. szesciu klientow) Stylusa 800
: (nie 800+) i uwazam, ze glowice sa do d*y. A biorac pod uwage cene
: takiej glowicy oraz tragiczny serwis Epsona w PL to Epsonowy
: ink-jet sie IMHO nie oplaca. Chociaz wydruki calkiem-calkiem.

Z ta cena glowicy wcale nie jest tak tragicznie, w UK kosztuje
okolo 40 funtow (konkretnie czarno-biala glowica do Stylusa
Color IIs), wiec jesli mozesz ja sobie sprowadzic z zachodu (nie
wiem ile kosztuje w Niemczech, ale zapewne podobnie)...
Z drugiej strony faktycznie w Polsce ceny sa z Ksiezyca wziete...

Pozdrawiam, Piotrek

--
Peter Mikulski, SQ9DXY             | e-mail: mikulski_at_rexio.uci.agh.edu.pl
University of Mining and Metalurgy | HP: http://ibm.uci.agh.edu.pl/~mikulski