Gapowicze i inni (bylo: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 19:03:39 MET

Marek Oberman wrote:
 Potraktuj wiec
> zarzad MZK jako np. zarzad M$
> i zastanow sie ile przez takich gapowiczow
> owa firma traci. (mld)

Niewiele. Paliwa autobus zuzyje prawie tyle samo, posprzatac go trzeba, kierowca musi byc, kurs
musi byc wykonany do ostatniego przystanku (chocby nie bylo pasazerow) wiec nie wyjezdzaj z mld.
Jest to niemoralne i jest okradaniem MZK ale nie mozna wyliczac strat w zlotowkach.
Pomysl na ile ja okradam MZK nie korzystajac od kilku lat z ich uslug. Ile to mieliby pieniedzy
za moje codzienne przejazdy z 3 przesiadkami.
JESTEM ZLODZIEJ, JESTEM ZLODZIEJ bo okradam MZK.

No i co teraz powiesz. Moze potwierdzisz to co powiedzialem powyzej (tylko uwazaj bo bedziesz
musial odszczekac)

--
 Pozdrowienia.
 Janusz