Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 17:22:00 MET

> Piotr Bernatowicz <BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl> wrote:

<ciach po swoich slowach>

> A musi stosowac znizki? Ma taki obowiazek? Ford tez nie stosuje
znizek dla
> studentow. Dlaczego nie obrobisz salonu Forda? Daj chamom wycisk.
Co sobie
> mysla 20 k$ za samochod. Toz to rozboj w bialy dzien. A jak ich juz

<ciach po swoim>

<wielki ciach po wszystkim>

> Czyli : Przez piec lat ukradlem 5 Fordow i sobie nimi jezdzilem.
> Stwierdzilem ze to dobre samochody wiec polecilem je dziesieciu
swoim
> znajomym. Onie kupili sobie Fordy wlasnie wiec jestem rozgrzeszony,
bo firma
> i tak na tym zarobila.
>
> Najwazniejsze, ze masz dobre samopoczucie.
> Gratuluje.
>
> Piotr Bernatowicz

Cos mi podejrzanie z tym Fordem wygladasz,
tu Ford tam Ford. Czy Ty aby nie jestes z
Proszkowa albo z Wolomina? :)
Do rzeczy, nie wiem ludzie czy wy naprawde
nie widzicie roznicy w okradzeniu dziadka
z renty, czy transportu samochodow a okradzeniu
np M$ z pakietu Office, chodzi mi wydzwiek
moralny takiego czynu z punktu widzenia
CZLOWIEKA a nie prawnika czy kodeksu karnego.
Oczywiscie kradzierz to kradzierz, ale jak
ktos juz napisal, nigdy nie jezdziles na gape,
tramwajem, autobusem? Potraktuj wiec
zarzad MZK jako np. zarzad M$
i zastanow sie ile przez takich gapowiczow
owa firma traci. (mld)
Tak wiec proponuje nie nazywac gapowiczow
gapowiczami tylko otwarcie: zlodziejami i
moze chocby obcinac jeden palec.
Podejrzewam, ze 95% spoleczenstwa jezdzilo
choc kilka razy bez biletu a 30% robi to
non stop. Tak wiec wynika z tego ze w Polsce
mamy samych kryminalistow, czyz nie???

****[Marek Oberman]*************[Warsaw Poland]***
** E-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl **
* : mareko_at_free.polbox.pl *
** http://www.geocities.com/SiliconValley/8980 **
*** http://free.polbox.pl/m/mareko ***************
Nowa strona!!!