Re: Obraz FLASH biosu

Autor: Bogdan Gajewski (bogdang_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 09 Mar 1997 - 09:33:11 MET

Pawel Komos <progel_at_szc.ternet.pl> napisał(a) w artykule
<01bc2c58$af2960c0$LocalHost_at_progel>...
[...]
> Sprawdz, czy w ogole mozesz to zrobic :-). W setupie (przynajmniej
Awarda)
> nie ma takiej opcji. To potwierdza moja teze o dekompresji BIOSu.

Rzeczywiscie sprowdzilem w tym biosie nie ma takiej opcji.

[...]
> ROMBIOS?(plyta
>
> Ciezka sprawa. Trzeba manipulowac rejestrami managera pamieci (zdjac read
> only). Zdaje sie, ze to jest w procesorze ale glowy nie dam.
>
> A tak wlasciwie, to co chcesz zmienic w BIOSie? Moze da sie to zrobic
> inaczej?
[...]

Dlaczego chce igerowac w BIOSie:

1 Chce wbudowac w BIOS procedure kontroli hasla(ta orginalna da sie ominac
)

2 Chce wbudowac swoje logo ktore bedzie pojawiac sie po wlonczeniu
komputera.

--
Bogdan Gajewski    bogdang_at_free.polbox.pl
PS: