RE: Strona WWW

Autor: Krzysiek Kozlowski (krzysiek_at_cieszyn.petex.bielsko.pl)
Data: Sun 09 Mar 1997 - 11:06:32 MET

STRONY SA NAPRAWDE SUPER!!
Tylko musisz poprawic sobie te szczalki powrotu , gdyz sa transparent
i na roznych tlach wygladaja rozniascie.
Ogolnie strony sa bogate w linki.
W jakim programie ja napisales i z jakiego programu graficznego
korzystales? (naglowki sa spoko)

>Czesc Wam.
>Meczylem sie ostatnio nad nowa strona www dla Zespolu Szkol im. J.
>Tuwima w Bielsku Bialej. Mam prosbe , jezeli komukolwiek chcialoby
>sie to niech spojrzy na nia i oceni .Jak sie maja kolory tekstu do
>tla itd. Z gory dzi+kuje za dobre jak i zle recenzje !! ;-)
>http://www.ids.bielsko.pl/~tuwim/
>
>Pozdrowienia
>Radoslaw Putek
>43-300 Bielsko-Biala
>E-mail: putti_at_free.polbox.pl

P.S
Wiem, ze to temat nie na ta liste, sorry i dziekuje za wyrozumialosc !