Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 09 Mar 1997 - 03:01:32 MET

On 8 Mar 97 at 12:32, Tomasz Fidecki pisal(a):

> Jesli jestes powaznym klientem i rzeczywiscie chcesz zakupic produkt, a
> nie tylko sie nim pobawic, to zapewniam cie 95% producentow udostepni ci
> mozliwosc poznania takowego.

Hahahaha. A ciekawe jak udowodnie ze jestem powaznym klientem? Mam
sobie przylepic brode czy moze wbic sie w garnitur (brrrrr). Bez
jednego i drugiego w zeszlym sezonie nakupowalem sprzetu za prawie
500 baniek (uruchamialismy pracownie). To jestem powazny klient czy
nie? :-)