Re: MS Peer Web Services

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 00:11:29 MET

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>[...]

>aach wiec to jest ten slynacy ze stabilnosci wNT
>ktory bez problemow obsluguje programy g95

>kapuje~

>Grego

>p.s. mowilem ze microsoftowi predzej czy pozniej uda sie spieprzyc
> porzadny system digital'a

No co ty, to blad uzytkownika,
przeciez na pudelku pisze ze nie wolno uruchamiac na tym zadnych
programow! (szczegolnie MS Office - czy cos kolo tego) Ale za to masz
nowe mozliwosci!
;-)
Przemek

Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Cracow University of Technology
al. Jana Pawla II 37, PL-31-864 Krakow, Poland
tel: (+48+12) 480555 ext.3480, fax: (+48+12) 484436