Re: MS Peer Web Services

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 00:37:36 MET

On Fri, 7 Mar 1997 12:30:08 +0100 (CET), Marek Wojtaszek wrote:

>Mam taki problem. Zainstalowalem NT 4.0 PL. Nastepnie w swojej naiwnosci
>zainstalowalem rowniez Microsoft Peer Web Services dzieki czemu
>teoretycznie moglem miec swoj serwer WWW. Od tego momentu kazda proba
>otwarcia mojej strony WWW, czy to lokalnie, czy tez z innych komputerow
>konczy sie totalna katastrofa - crashem systemu
[...]
>Dodam jeszcze, ze Personal Web Serwer na G'95 dzialal bez zarzutu. I co

aach wiec to jest ten slynacy ze stabilnosci wNT
ktory bez problemow obsluguje programy g95

kapuje~

Grego

p.s. mowilem ze microsoftowi predzej czy pozniej uda sie spieprzyc
  porzadny system digital'a

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi