Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 00:24:33 MET

On Fri, 7 Mar 1997 11:01:56 +0100 (CET), Lech Szychowski wrote:

>Wlasnie, wlasnie - a propos tych "ostatnich groszy na kompa". Nie wydaje Ci
>sie, ze bardzo czesto jest tak, ze Ci sami ludzie, ktorzy nie zamierzaja
>wydac na leglany soft ani grosza "bo to takie drogie, a ja malo zarabiam",
>nie maja zadnych zahamowan, jesli idzie o zakup kolejnych nowinek
>sprzetowych? Ilu z nich ma juz maszyny klasy p150 z 32MB RAM i 2GB dysku,
>Matrox'em, GUS'em itp?

tez na to zwrocilem uwage.
Sadza po postingach na tej liscie - sredni sprzet uzywany przez jej
uzytkownikow jest LEPSZY niz sredni sprzet uzywany np. przez uzytkownikow
mailinglisty DEV.IT (taka wloska mailinglista dla programistow).
A tymczasem obroncow piractwa jest to co niemiara.

>: Czy dlatego ze musze zrobic plytke drukowana musze kupowac
>: komercyjne oprogramowanie np. Protela za grube miliony.
>
>A nie ma na rynku nic shareware z tej dziedziny? Pytam, bo sie na tym
>zupelnie nie znam... :)

nie tylko o to chodzi.
czy to jest tak skomplikowana plytka (do pracy dyplomowej?)
ze nie mozna jej zrobic recznie?
a jesli juz, to do jednorazowego uzytku nie trzeba przeciez kupowac
programu. Pewnie ze wygodniej zrobict to sobie w domu ale...
W sumie zaden to argument za piratowaniem jakiegos Protela

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi