Scsi NCR i ASUS P6NP5

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 00:08:28 MET

Otoz!
Wlasnie wpialem do plyry (asus p6np5) moze nie najnowszy kontroler scsi
pci ncr825s. i teraz o ile w g95 wszystko dziala to mam powazny problem
z nt4.0 :
-caly czas szaleje po dysku , laduje sie 10 min a nie 2 (mam 64 mb ram)
- uruchomienie jakiegokolwiek programu powoduje zapalenie sie klepsydry,
nastepnie system ostro tnie po dysku, klepsydra gasnie i nt udaje ze nic
nie nacisnalem.tak jest z kazdym programem. start menu jeszcze dziala,
ale juz z kontrol panela jak wybiore dowolny obiekt to jest to samo.

co to sie moglo stac??
ps. kontroler jest totalnie jumperless.