Re: najlepszy komputer

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 11:03:21 MET

On Fri, 7 Mar 1997 09:34:45 +0100 (CET), Greg Trzaska wrote:

>Luuuuudzie o czym wy mowicie. Zachlystujecie sie wlasnymi slowami,
>troche umiaru w tym slepym biegu.

eeeeeeeeeeetaaaaaaaaaammmmmmm
Greg! Troche umiaru!
Przeciez jak pisze~ o Klubie Ludzi Uzywajacych Prawdziwych S.O.
(w dodatku Duzymi Literami!)
to nawet facet smiertelnie odporny na dowcip powinien sie zorientowac
ze nalezy to potraktowac z przymruzeniem oka
a ten mi tu o "zachlystywaniu sie wlasnymi slowami"
:-(

>Co ci da najlepszy system operacyjny
>jesli nie bedziesz mial do niego oprogramowania ????? bedziesz mogl
>wlaczyc PRAWDZIWY SYSTEM OPERACYJNY I SLEPIC W MONITOR PODZIWIAJAC JAK
>TA MYSZ PO EKRANIE SIE RUSZA

tzn. mam rozumiec ze tak sobie wyobrazasz to co ja robie na moim
komputerze?
:-)

>Grego, uzywam NT od poczatku kiedy sie pojawila wersja beta 3.1 jesli
>mnie pamiec nie myli. Musze przyznac ze moj komputer zawsze lepiej sie
>zachowywal przy NT niz kazdym innym wytworze M$.

bo tez i nie jest to wytwor M$
(jedyna pociecha ze M$ uda sie go spieprzyc, w moim otoczeniu juz
ladnych pare osob powrocilo do 3.51, bo w 4 za duyzo bajerow kosztem
pogorszenia stabilnosci etc)

> Jest to calkiem fajny system ktory na spelnia moje wymagania.
>Programy jakie uzywam pracuja poprawnie.

nie do mnie ta uwaga.
ja juz wielokrotnie (rowniez i na tej liscie) pisalem, ze wNT to niezly
kawal systemu operacyjnego (oczywiscie nie do kazdego celu,
np. zdecydowanie NIE na server internetowy)

piszac o "non-operating system" mialem na mysli w95
a "n/t" nie znaczylo "wNT" lecz "na temat" (jesli to Cie zmylilo)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi