Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 17:37:21 MET

OBERMAN MAREK <S0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl> wrote:

: z okradzeniem zasranego monopolisty M$, ktory na
: dodatek jawnie pokazuje, ze ma w dupie studentow,
: uczniow itp. nie stosujac zadnych znizek i
: twierdzac, ze taki rynek dla nich nie istnieje,

Nie lubie (ha! to za slabo powiedziane) firmy M$ i jej plodow,
ale mimo tego nie zgodze sie z tym, ze firma M$ ma jakikolwiek
obowiazek traktowac w sposob szczegolny studentow, uczniow,
psycholi czy brunetow.

: bo przeciez ludzie odpowiedzialni za sprzedaz
: i promocje z pewnoscia maja swiadomosc, ze
: istnieje grupa ludzi w tym wypadku studentow,
: ktorzy musza znac niektore standardowe programy

Nie musza. A jesli uwazaja, ze musza, to niech wyloza kase
(czytaj: zainwestuja w siebie) i kupia ten soft, a przynajmniej
niech kupia ksiazke o nim lub pojda na kurs; tak, wiem, ze te
dwie ostatnie rzeczy to kiepski substytut OJT.

: bez znajomosci ktorych nie znalezliby zadnej pracy
: (mowie o studentach studiow informatycznych

Uroczyscie oswiadczam, ze nie jestem jedyna osoba, ktorej
w pracy znajomosc produktow M$ jest do niczego nie potrzebna :)

: Ponadto siedzenie na uczelni nocami aby poznac
: dokladnie dany program nie jest przyjemne a

To nie ma byc przyjemnosc, tak samo jak nie ma byc przyjemnoscia
sprzatanie w domu przed swiatecznym obiadem rodzinnym czy chodzenie
do dentysty. To ma byc swiadomy wybor: "siedze po nocach i wiem", czy
"mam wolne wieczory i nie wiem". To sie nazywa zycie.

--
	Leszek.