Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 15:37:48 MET

Marek Oberman wrote:

> Porownanie co najmniej bez sensu, albowiem podejmujac prace
> nazwijmy dorywcza, chodzilem wlasnie do 4 liceum i czlowiek
> przyjmujacy o pierwsze co zapytal to o umiejetnosci pracy w
> photoshopie, corelu itp. Nastepnie kazal mi praktycznie
> pochwalic sie umiejetnosciami.

(...)

> Chyba zamierzchle czasy to, kiedy chodziles do szkoly, skoro
> uwazasz, ze egzamin dojrzalosci pisza ludzie w wieku 16 lat.
> Wraz ze mna do owej firmy przyjeta zostala panienka w po 4 klasach
> ogolniaka jako sektetarka, przynies podaj itp.
> Gdyby nie umiala zrobic zestawienia w Excelu to pracodawca by jej
> podziekowal.
> Ja sam czesto w wakacje podejmuje sie pracy biurowej
> polegajacej na pracy w Excelu czy Wordzie. Tak wiec
> jakie mialbym szanse dorobic, gdybym wczesniej nie
> poznal MSOffice`a???

(...)

Tylko trzy uwagi:
1. Jezeli chce dostac prawo jazdy, to ucze sie u instruktora, a nie
jezdze nielegalnie (jesli nawet nie kradzionym wozem), zeby nabrac
wprawy.
2. To jest indywidualny wybor kazdego czlowieka. Nie ma co sie
zaslaniac.
3. Rozsadne podejscie wydaje sie byc takie: Jezeli jest szansa, to
trzeba unikac nielegalnych programow. Nie tylko ze wstyd, ale i coraz
niebezpieczniej. A wszelkie tepienie piractwa zaczac od siebie

Pozdrawiam, Piotr Skulski

--
Uzywasz shareware?
Zarejestruj! Juz mozna - w Polsce! U mnie.