Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 18:48:40 MET

Piotr Skulski wrote:

> 3. Rozsadne podejscie wydaje sie byc takie: Jezeli jest szansa, to
> trzeba unikac nielegalnych programow. Nie tylko ze wstyd, ale i coraz
> niebezpieczniej. A wszelkie tepienie piractwa zaczac od siebie
>
> Pozdrawiam, Piotr Skulski
> --
> Uzywasz shareware?
> Zarejestruj! Juz mozna - w Polsce! U mnie.
> http://toto.ternet.pl/~sqlasek/cro/cro.html

Popieram. Ale 2 lata temu takich Panow Skulskich nie bylo a zarejestrowanie programu z 5$ to bylo
ich wyslanie w kopercie (nie wszystkie dochodzily - niestety) albo oplaty bankowe rzedu 15$.
Popieram Twoja inicjatywe. Jest wiele wartosciowych i relatywnie tanich programow sharewarowych.
Czasopisma propaguja je tylko brak jest niestety jeszcze w nich informacji o mozliwosci
rejestracji w Polosce.

I jeszcze jeden kwiatek do ogrodka shareware. Compakt Albionu - Programy biurowe.
Arkusz kalkulacyjny (maly Excel albo jeszcze dokladniej ubozszy niz arkusz z Worksa).
Rejestracja - 49.99$ + M&Sh. Dziekuje - za 122Zl mam Worksa.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz