Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Grzegorz Ciaglo (sinc_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 15:12:31 MET

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> napisał(a) w artykule
<331F268B.171C_at_ibm.net>...

> [...]
>
> 2. Akcje organizowane przez nauczycieli prowadzcych kursy
> do ktorych wymagane jest odpowiednie oprogramowanie (np.
> Visual C++).
>
> Jak w PL to nie dziala, to nie trzeba czekac az zacznie
> samo magicznie dzialac, tylko trzeba robic raban, krzyk itd.
> W Ameryce tez nic nie dziala samo, i ja osobiscie bylem
> jednym ze sprawcow pojawienia sie taniego oprogramowania
> w ksiegarni uniwersytetu w ktorym uczylem. Pewnie w PL
> tez da sie taka akcje przeprowadzic. Moze ci co maja
> energie na rzucanie jajami mogliby ja skanalizowac w tym

Totalne bzdury kolego
Na raban czy ataki przedstrawicel firmy M$ nijaki p. Myrcha odparl, ze
firma M$ nie zamierza pod zadnym pozorem rozdawac swojego oprogramowania bo
w jej polityke jest wpisany zysk
A zysk ma pociagnac EKSPANSJE i oczywiscie dalszy zysk
END.

--
 //''''                                              Grzegorz Ciaglo
\\,,,||
     \\,,//                                  Clean Up The IT World !