Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 21:18:19 MET

Marcin Jedrysiak wrote:

> Ale to chyba tylko w Stanach i na Zachodzie. Sprobuj w Polsce przejsc sie
> do dealera M$ i powiedziec mu, ze chcialbys kupic taniej oprogramowanie, bo
> jestes studentem. Smiech dealera rozniesie sie w calej Warszawie.

Polityka MS jest chyba polityka MS a nie Przedstawiciela Firmy w PL,
Pana Pipsztynskiego. Radze napisac DONOS na Pana Pipsztynskiego i
wyslac go do Pana G.

Firmy bardzo chetnie sprzedaja studentom tani software. Jest to
najtanszy i najbardziej efektywnt sposob promowania produktu.
Zamiast wydac $100,000 na calostronicowe ogloszenie Gdzies Tam,
mozna SPRZEDAC produkt i UZALEZNIC ludzi od tegoz.

Poza tym, w USA tez student nie moze pojsc do MS i kupic
sobje tanio. Sa dwa sposoby taniego kupowania:

1. Uniwersyteckie ksiegarnie ktore sprzedaja software i
hardware tylko pracownikom i studentom za okazaniem legitymacji,

2. Akcje organizowane przez nauczycieli prowadzcych kursy
do ktorych wymagane jest odpowiednie oprogramowanie (np.
Visual C++).

Jak w PL to nie dziala, to nie trzeba czekac az zacznie
samo magicznie dzialac, tylko trzeba robic raban, krzyk itd.
W Ameryce tez nic nie dziala samo, i ja osobiscie bylem
jednym ze sprawcow pojawienia sie taniego oprogramowania
w ksiegarni uniwersytetu w ktorym uczylem. Pewnie w PL
tez da sie taka akcje przeprowadzic. Moze ci co maja
energie na rzucanie jajami mogliby ja skanalizowac w tym
kierunku?...

Andrzej Lewandowski