Re: najlepszy komputer

Autor: Greg Trzaska (espdata_at_tiac.net)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 00:29:31 MET

Gregorio Kus wrote:
> powitamy Cie w klubie Ludzi Uzywajacych Prawdziwych Systemow Operacyjnych

Luuuuudzie o czym wy mowicie. Zachlystujecie sie wlasnymi slowami,
troche umiaru w tym slepym biegu. Co ci da najlepszy system operacyjny
jesli nie bedziesz mial do niego oprogramowania ????? bedziesz mogl
wlaczyc PRAWDZIWY SYSTEM OPERACYJNY I SLEPIC W MONITOR PODZIWIAJAC JAK
TA MYSZ PO EKRANIE SIE RUSZA ALBO WCISKAJAC ls -l i bedziesz widzial
jaki masz ustawiony dostep do zbiorow z danej grupy uzytkownikow i co
jeszcze , no pare rzeczy jak napiszesz list albo wlasny program, jak
potrafisz.

I co dalej????

Zapominacie ze komputer to narzedzie do pracy albo do zabawy niestety.
Bez oprogramowania nie pojedzie.
Ja uzywam roznych systemow IRIX 5.x i 6.x , Linux , Win 3.11 , Win 95 i
oczywiscie Win NT 4.0. A co najwazniejsze wcale sie tego nie wstydze.
Jesli mam do wykonania prace to robie ja przy uzyciu najlepszego
narzedzia jakim dysponuje i naprawde malo mnie obchodzi jaki to jest
system operacyjny. W koncu kogo to obchodzi !!!!
Jesli potrafisz udowodnic ze wyniki jakie uzyskales sa prawidlowe to
tylko to sie liczy. Nikt sie nie pyta czy byl to liczone na PC Pentium
Pro i Win 95 czy na Power Challange i IRIX 6.x NIKT ABSOLUTNIE. Zapyta
sie natomiast kazdy jaki program byl uzyty do obliczen oraz jak wyglada
moj model obliczeniowy bo to sie liczy.
Jesli nie umiesz prowadzic samochodu to nie ma roznicy czy masz w garazu
Forda Escorta czy Mazde Miata czy innego Dodge'a 300GTi . Mozesz sobie
na niego tylko popatrzec.
No wiec patrzcie Panowei na Wasze prawdziwe SYSTEMY OPERACYJNE, tylko
uwaga na oczy!
Uff ale mi ulzylo.
Po prostu troszke wiecej rozsadku w tym co piszecie.
"Nic tak nie plami honoru jak farba drukarska" jak mawial prof. Roman
Gutowski i mial racje!!!

> ostatnio wreszcie znalazlem w internecie odpowiednie okerslenie dla windy,
> bo wciaz byly dyskusje n/t czy jest to system operacyjny czy nie a jesli
> nie to co. Otoz jest to: "non-operating system".
>
> Grego

Grego, uzywam NT od poczatku kiedy sie pojawila wersja beta 3.1 jesli
mnie pamiec nie myli. Musze przyznac ze moj komputer zawsze lepiej sie
zachowywal przy NT niz kazdym innym wytworze M$. Jest to calkiem fajny
system ktory na spelnia moje wymagania. Programy jakie uzywam pracuja
poprawnie.
Naprawde nie pamietam kiedy wylaczylem moj NT ostatnim razem, chyba
kilka miesiecy temu i nie bylo to spowodowane padem systemu. Komputer
pracuje z wykorzystaniem na 100% proessora a nie tylko "idle".

Pozdrawiam i zdrowia zycze!!
Grzes
<trzaska_at_ibm.net>