Re: najlepszy komputer

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 20:34:10 MET

On Thu, 6 Mar 1997 08:12:48 +0100 (CET), Robert Slawinski wrote:

>Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>hehe, napiszesz jeszcze jeden taki komentarz i jestem gotow
>przeformatowac wszystkie swoje twarde i poinstalowac os/2 i linuxa po
>pare razy.<rs>.

zrob to, zrob!
powitamy Cie w klubie Ludzi Uzywajacych Prawdziwych Systemow Operacyjnych

ostatnio wreszcie znalazlem w internecie odpowiednie okerslenie dla windy,
bo wciaz byly dyskusje n/t czy jest to system operacyjny czy nie a jesli
nie to co. Otoz jest to: "non-operating system".

Grego

p.s. dla Kolegow slabiej znajacych angielski zaznaczam,
ze miedzy zdaniem "it is non-operating system"
a zdaniem "it is not operating system"
jest pewna subtelna (i bardzo w tym przypadku zabawna) roznica znaczeniowa

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi