Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 02:30:50 MET

On Thu, 6 Mar 1997 21:16:00 +0100 (CET), Marek Oberman wrote:

>Ja sam czesto w wakacje podejmuje sie pracy biurowej
>polegajacej na pracy w Excelu czy Wordzie. Tak wiec
>jakie mialbym szanse dorobic, gdybym wczesniej nie
>poznal MSOffice`a???

aaaaaaaaaaachhhhhhh, wiec na tym polega ta opiewana latwosc uzytkowania
nowoczesnego softu?
Za moich czasow kto poznal jeden edytor i jeden arkusz kalkulacyjny
po pol godzinie potrafil sie niezle poslugiwac kazdym innym.
A to bylo w czasach siermieznego DOSa, kiedy to wszystkto bylo TAAAAKIE
TRUDNE, natomiast dzis, kiedy mamy te helpy-on-line, chmurki
z objasnieniami, zunifikowany interface uzytkownika I WOGOLE,
(zwlaszcza to WOGOLE :-> )
trzeba koniecznie znac Excel'a bo inaczej nie da sie w Excelu pracowac?
Trzeba koniecznie znac Word'a, bo inaczej glupiego listu pod nim nie
da sie napisac???
Pieknie, pieknie.
Widac ze wzrostem ulatwien maleje inteligencja uzytkownikow.

Grego

p.s. zreszta jak kazdy stary zgred uwazam ze co pokolenie to glupsze.

p.s.2. Chyba sobie zrobie 15 minutowy kurs WORDa i zaczne dawac
  trzymiesieczne (i bardzo drogie) kursy poslugiwania sie nim
  dla chetnych do pracy w biurach.

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi