Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Jacek H. Herman (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 19:36:35 MET

> Windows??? Do roboty??? Chyba dla sekretarki, bo do jakiej innej
> roboty on sie nadaje? I ile mozna taka robota zarobic?
> Sam MS zyczy podczas instalacji (nie pamietam czego, ale na pewno nie gry)
> _milej_ _zabawy_, a nie _milej_ _pracy_. Ja niestety nie mam czasu na
> zabawe - a nawet jakbym mial, to wolalbym zabawe nie przy komputerze.

jako -uczciwszy uszy- poniekad lamer moge sie odniesc tylko do dwoch
pytan:
1'owszem, nadaje sie do grafiki na srednim poziomie; nieco lepiej niz NT,
troche gorzej (tylko troche) niz Irix (to oczywiscie tylko moje zdanie,
ale darujcie sobie postingi na ten temat, po co zasmiecac liste). O
Linuxie (z calym szacunkiem) nie ma co mowic. O Solaris, HP-UX niewiele
wiem, ale ceny systemu i profesjonalnych programow...
2'zarobic mozna; czasem nawet sporo (okladka do plyty kompaktowej do
zrobienia w 6-7 godzin w W95 od 3000 zl w gooore; zalezy od klienta). W
kazdym razie znam pare osob ktore z tego zyja, czasem nawet niezle.

Jakos tak mi sie wydaje, ze Szanowni Respondenci w wiekszosci nie bardzo
wierza ze komputer moze sie nadawac do czegokolwiek poza Programowaniem,
Administrowaniem, Obliczeniami Numerycznymi, etc. Ale to tylko moje
subiektywne wrazenie, za ktore zainteresowanych z gory przepraszam

                                                        jhh