Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 09:42:37 MET

On 5 Mar 97 at 5:22, Robert Slawinski wrote:

[...]
> mnie interesujacych programow) jako ciekawostki. moze mi na koniec
> ktos wytlumaczy jak to sie dzieje, ze na wszelakiej masci unixy (no
> moze zostawmy na boku solaris) i os/2 mimo, ze to takie swietne
> systemy nie ma tylu dobrych programow we wszystkich dziedzinach
> zainteresowan co pod w95 i nt? czyzby gates juz wszystkich kupil?
> <rs>

   masz... Przeciez o to wlasnie chodzi. Ta maszynka dziala tak:
pisze sie programy pod Windows, bo wszyscy to maja i jest najwiekszy
rynek, a instaluje sie Windows, bo na niego jest najwiecej taniego
oprogramowania. Sprzezenie zwrotne. Problem w tym, ze to bywa
zabojcze dla alternatywnych rozwiazan i powstaje monopol. Podobne
sprzezenie wystepuje w przypadku IBM PC; ale chociaz jego
architektura stala sie juz kula u nogi informatyki, to przynajmniej
jest wielu producentow - nie ma monopolisty (Intel? <:-| ).

   Gates juz nas kupil, tylko nie wszyscy to zauwazyli. Wielu to
sie nawet podoba...
                         Pozdrowienia, Adam

PS.
To wszystko juz bylo na tej liscie...