Re: MPEG Layer 3 --> Sound Forge XP 3.0

Autor: DA_none (danone_at_eleet.webmedia.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 07:56:22 MET

Andrzej Paszkowski <paszczak_at_free.polbox.pl> wrote:
> DA_none <danone_at_eleet.webmedia.pl> napisał(a) w artykule
> [ciach]
> ludzi
> niewielkiej
> ciebie.

> Dalej o kulturze: "ciebie" w liscie pisze sie duza litera, w przeciwnym
> wypadku swiadczy to o braku kultury piszacego i lekcewazeniu adresata.
nie chodzi o lekcewazenie adrestata tylko o czyste lenistwo

> Druga sprawa: Ostatnia rzecz, ktora mnie interesuje to Twoje nazwisko. Nie
> chodzi o nie, ani o to zebym Cie sprawdzal fingerem. Chodzi o to, ze
> uczestnicy dyskusji na liscie dyskusyjnej powinni przestrzegac czegos,
> zwanego NEtykieta. A jeden z jej glownych punktow mowi, ze trzeba sie
> przedstawic. Z reszta w zyciu jest podobnie: jak Twoj rozmowca sie
> przedstawi, a Ty nie, to uzna Cie za zwyklego chama, a nie bedzie sie na
> policji dowiadywal o Twoje nazwisko...
jak juz napisalem w poprzednim postingu nie zycze sobie po prostu zeby moje
nazwisko znaly wszystkie osoby. zreszta od dawien dawna na sieci istnieja cos takiego jak nickname i jest powszechnie uzywane .. ja tak robie a jak sie komus
to niepodoba to niech sie obrazi i pojdzie na skarege do mamy.. po co wogule ta durna dyskusja .. nic juz z niej nei rozumiem .. jaki ma cel ta zaglerka
slowna ... skonczy sie na tym ze ktos kogos w koncu nazwie tak jak mu sie to nalerzy ....
> Zycze milego dnia, pogody ducha i przyjaznego podejscia do ludzi
> Andrzej Paszkowski
> paszczak_at_free.polbox.pl
tego samego oczywiscie z nutka ironi w glosie

> PS. Jesli chodzi o free.polbox.pl: Pozory myla, nie kazdy kto ma konto na
> free.polboxie jest poczatkujacy w Sieci i mozna go od razu nazywac lamerem.
> Dla przykladu: ja uzywam Internetu od ladnych kilku lat i posiadalem juz
> kilka adresow pocztowych, wcale nie "free". Pare przykladow:
> spi-15e_at_srv1.tu.kielce.pl
> paszczak_at_kubus.uci.agh.edu.pl
> ... itd.
jak widac nie myla :))
czy ja cie prosilem o pokazywanie swoich adresow email .. o czym to ma swiadczyc
o poznaniu tajnikow sieci ... nie wiem czy jestes lamerem czy nie ...historia
to oceni ...

--
DA_none
                     czlowiek otwiera oczy i mysli ze sie obudzil....