Re: MPEG Layer 3 --> Sound Forge XP 3.0

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 16:19:01 MET

DA_none <danone_at_eleet.webmedia.pl> napisał(a) w artykule
[ciach]
> to ze ty nie wiesz jakie mam nazwisko to tylko twoj problem, bardzo duzo
ludzi
> na sieci wie jak sei nazywam naprawde, a tak wogule to potrzieba naprawde
niewielkiej
> ineligencji zeby sie tego dowiedziec . sprubuj moze ci sie uda licze na
ciebie.

Dalej o kulturze: "ciebie" w liscie pisze sie duza litera, w przeciwnym
wypadku swiadczy to o braku kultury piszacego i lekcewazeniu adresata.
Druga sprawa: Ostatnia rzecz, ktora mnie interesuje to Twoje nazwisko. Nie
chodzi o nie, ani o to zebym Cie sprawdzal fingerem. Chodzi o to, ze
uczestnicy dyskusji na liscie dyskusyjnej powinni przestrzegac czegos,
zwanego NEtykieta. A jeden z jej glownych punktow mowi, ze trzeba sie
przedstawic. Z reszta w zyciu jest podobnie: jak Twoj rozmowca sie
przedstawi, a Ty nie, to uzna Cie za zwyklego chama, a nie bedzie sie na
policji dowiadywal o Twoje nazwisko...

Zycze milego dnia, pogody ducha i przyjaznego podejscia do ludzi
Andrzej Paszkowski
paszczak_at_free.polbox.pl

PS. Jesli chodzi o free.polbox.pl: Pozory myla, nie kazdy kto ma konto na
free.polboxie jest poczatkujacy w Sieci i mozna go od razu nazywac lamerem.
Dla przykladu: ja uzywam Internetu od ladnych kilku lat i posiadalem juz
kilka adresow pocztowych, wcale nie "free". Pare przykladow:
spi-15e_at_srv1.tu.kielce.pl
paszczak_at_kubus.uci.agh.edu.pl
... itd.

Jeszcze raz pozdrawiam!