Re: Dystrybucje Linuxa

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 19:13:58 MET

woju_at_camk.edu.pl (Wojtek Piecek) writes:

> Gateway powinien mieć nietuzinkową kontrukcję a i z obslugiwanymi
> protokołami powinno być nieco inaczej niż widzi to RH. Anyway - w
> przypadku routera należy każdemu programowi się przyjżeć najpierw z daleka
> a potem z bliska. Nie lubie w rh tego że instalujesz __pakiet__ z calym
> dobrodziejstwem i obciążeniem. Jak chce pokonfigurować własne sendmaile,
> gatedy czy inne programy mające połowe konfiguracji na zasadzie
> compile_time to zaczynasz przeczyć zasadom RH.

W przypadku routera nie powinno sie uzywac zadnej gotowej dystrybucji,
a specjalnego malego systemiku, ktory sie zajmie tylko routingiem
(w koncu chyba szkoda dawac do routera dysk twardy, a nie slyszalem o
dystrybucji, ktora instaluje sie na flopach/bootromach).

Inna sprawa, ze binaria z RedHat'a powinny sie nadawac do routera (a
przynajmniej ich zdecydowana wiekszosc).

Jesli chodzi o samodzielnie kompilowane programy - u mnie one nie przecza
zasadom RedHat'a - instaluje je w /usr/local/*.

--
Krzysztof Halasa