Re: Full duplex 16 bit (bylo full duplex)

Autor: Maciej Figatowski (MFigatowski_at_impaq.com.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 10:49:12 MET

On 28 Feb 1997 11:30:31 GMT, "Marcin Szplit" <ezmms_at_eden.tu.kielce.pl>
wrote:

>1.Sa juz karty kompatybilne z SB16 (np. Zoltrix Pnp 3200)
>2. Wszystkie karty Creativa sa fullduplex wystarczy zainstalowac najnowszy
>sterownik ze strony www.creaf.com
>3.Sa dwa rodzale SB16 OEM, po pierwsze zwykly SB16 ale bez pidelka i z
>mniejsza iloscia programow i po drugie karty oparte na ukladzie Vibra 16.
>Sam mam obecnie Vibre i chodzi bez problemu ale slyszelem ze ludzie maja
>jakies problemy zwlascza we wspolpracy z modulami Wave Table (jedyne co mi
>nie chodzi to zawansowana regulacja barwy dzwieku pod Win95)
> [...]
Virba ma porozumienie z Creative (jako jedyna chyba) odnośnie
specyfikacji SB16, więc kości Vibry 16 są w pełni zgodne z
oryginalnymi SB16. Działają z nią wszystkie drivery SB16 (włącznie z
najnowszym upgradem Rev.8), więc rozróżnianie jej jako "OEM-owa wersja
SB16" jest nieporozumieniem (oczywiście jest wersja OEM Vibra 16 ...).
Z ciekawostek: Vibra 16 ma niższy poziom szumów od SB16 (prawie dwa
razy!), a Creative niektóre nowe karty wyposarza w kości Vibry i
sprzedaje jako oryginalne SB (np. widziałem już taką SB 32 PnP).
Jedyny kłopot to wspomniana już regulacja barwy ...

        Maciek Figatowski