Re: Aktualizacja Biosa

Autor: Marcin Szplit (ezmms_at_eden.tu.kielce.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 17:23:36 MET

Bartek Kaczyński wrote:

  Czy ktos ma jakies doswiadczenia z aktualizcja Biosu (Flash Biosu).
  Zwalilem juz jedna plyte flashujac Bios, wiec od tamtej chwili
  podchodze
  do tego z pewna taka niesmialoscia - Bartek bart_at_free.polbox.pl

 Mam plyte Gigiabyte ze starym chipsetem FX. Pare dni temu postanowilem
zaktualizowac sobie BIOS. Z internetu sciagnalem sobie odpowiedni
program zapisujacy do flasha orza nieco nowsza niz mialem wczesniej
wersje Award BIOS'a (2.30 zamiast 2.25). Wszystko poszlo bardzo dobrze i
teraz BIOS mi wykrywa EDO RAM i chodzi nieco szybciej. Sam zapis trwal
ok. 30 sekund i po tym komputer zazadal resetu. komputer startowalem z
golej dyskietki tzn. bez autoexecu i config.sys. na ktorej mialem
nagrany program zapisujacy i plik z nowym BIOS'em do zapisania.
Zycze milego upgradowania
Marcin Szplit
Politechnika Swietokrzyska