Re: Zdalne uruchamianie programow

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Fri 28 Feb 1997 - 02:04:40 MET

Thu, 27 Feb 1997 20:40:20 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
napisał(a):

/>Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:
/>
/>
/>Sorry, że odpowiadam tak późno ale jakoś umknął mi ten list :(
/>Ogólnie: twoje problemy wynikają z
/>1) Małego obycia z W95

No co Ty, przeciez to system easy-to-use. ;)

/>2) Używania go na kiepskim komputerze.

?

/>3) Używaniem kiepskich programów w W95

To na pewno.

/>/> radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) writes:
/>/>
/>/> > Gdy telnetuje na inny komputer to tez uzywam wylacznie windy - lekko,
/>/> > milo i przyjemnie... :)
/>/>
/>/> Hmm... Interesujace. Mialem niedawno nieprzyjemnosc korzystania z W95
/>/> w celu uzycia telneta, rzucilo mi sie w oczy:
/>/> - zadna z 2 wersji (jakis trumptel i jeszcze cos) nie posiadala prawidlowej
/>/> emulacji terminala - czesciej uzywane kody sterujace dzialaly, ale
/>/> takie, ktorych uzywal np. pakiet curses, juz nie. Pomoglo zdefiniowanie
/>/> minimalnych mozliwosci terminala w Unix'ie.

Trumpet Telnet to gniot (wiem, bo sam uzywam). Ale na TUCOWS bez
problemu znajdziesz lepsze o kilka rzedow oprogr. do telnetowania.

/>/> - Windows nie mialo wirtualnego ekranu - niestety potrzebowalem kilku
/>/> telnetow na raz (w kilku telnetach wyswietlaly sie jednoczesnie pakiety
/>/> przesylane w sieci, w kilku miejscach), a praca bez wirtualnego ekranu
/>/> powodowala, ze nie miescily sie na ekranie. Dosc uciazliwy byl takze fakt,
/>/> ze W95 posiada tylko 1 desktop (tzn. nie ma czegos takiego jak virtual
/>/> window manager, w dodatku do takze nieobecnego virtual desktop).
/>
/>Jest coś takiego jak wirtualny desktop, tylko trzeba mieć w miarę
/>porządną kartę graficzną. Na moim diamondzie nie ma z tym problemu :)

Dokladnie. Byc moze na s3 znajduja sie takze wirtualne desktopy do
kart z chipem S3, ale nie jestem pewny.

A nie lepiej jednak miec to wszystko na jednym ekranie i przelaczac
sie przy uzyciu taskbara? Ja mam mozliwosc ustawienia "virtualna", ale
z niej nie korzystam.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (FRAMES ext.)
-- Mordercy predkosci uzywaja Windows(r)(tm)(c)! --