Re: Siupy, dwa HD i instalowanie systemow - chlip, chlip

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_igo23.igo.wroc.pl)
Data: Sat 01 Mar 1997 - 16:20:29 MET

Mariusz Studzinski wrote:

> Majac tydzien czasu na napisanie kolejnego rozdzialu pracy
> magisterskiej i zalegajacy termin oddania kolejnej haltury
> postanowilem, zainstalowac sobie.....TA DA...Linuxa!!
> Boziu, jak ja wczoraj kląłem :))

[ciach - opis tego, co system z jednego dysku namieszał na drugim :-)))
]

Sorry, ale chyba źle zidentyfikowałeś przyczynę problemu. Jeśli
instalowałeś Linuxa przy _odłączonym_ pierwszym dysku, i nie
zainstalowałeś go (bo jak? bez CD?) to nie ma _żadnej_ szansy,
żeby to on zamieszał Ci na 1 HD.

Ponieważ bardzo podobne objawy miałem kiedyś, jak kontroler VLB,
płyta i dysk nawzajem się nie lubiły (dziwne pliki, błędy przy
odczycie i zapisie, "No system disk"...), to węszyłbym raczej
problemy sprzętowe. Jesteś pewien, że dobrze (czyt. do końca,
pewnie itd) wsadziłeś np. taśmę do dysku? Lub inne tego typu
gadżety?

> Jak mi jeszcze kiedys przyjdzie ochota na eksperymentowanie z systemem
> to niech mnie ktos kopnie, dobrze? Czy ktos w koncu napisze system,
> ktory bedzie sie instalowal bezproblemowo???

Chyba zupełnie bezpodstawnie oczerniasz Linuxa. Tutaj choćby nie wiem
jak źle był napisany (a nie jest), to nie miał szansy namieszać.
Przyczyna musi leżeć gdzieś indziej.

    Artur "Archie" Bartnicki work: (0-71) 48 81 93
    mailto:archie_at_igo23.igo.wroc.pl home: (0-71) 21 92 71