Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 01 Mar 1997 - 16:24:00 MET

Łukasz Bajoński wrote:

> Z tym to oczywiście lekka przesada, spowalnia tylko mniej niż np w W95
Chodzi, o to, że win w trakcie kopiowania staja w miejscu i koncentrują
się tylko na tej jednej operacji. Pod normalnym wielozadaniowym systemem
operacji kopiowania się po prostu nie zauważa.

> /> 16.latwosc uzytkowania
>
> No to już chyba jakaś kpina, nie pisz takich rzeczy na pececie bo
> skusisz paru windziarzy którzy potem będą wszelkie listy dyskusyjne
> zasypywać swoimi żalami jak to ich wrednie oszukano na pececie, a oni
> nawet dooma nie potrafią uruchomić ;), nie mówiąc o sformatowaniu
> dyskietki, podpięciu CD czy czegoś tam innego.

Łatwość użytkowania to nie tylko łatwość nauczenia się. Mnie się łatwiej
użytkuje akurat Linuxa.

> /> 18.doskonale sprawowanie sie jako komputer do pracy, jako terminal
> /> graficzny Xwindow podlaczany do czegokolwiek, jako host internetowy.
>
> Zgoda poza pierwszym - komputer do pracy to to nie jest, raczej do
> nauki administrowania Unixem.

To zależy, co jest Twoją pracą. Są tacy dla których praca nie polega na
obsłudze MS-Office.

> 5) W przeciwieństwie do Win bardzo mało czynności da się wykonać
> myszą, trzeba się uczyć, często zawiłej i słabo wyjaśnionej składni
> poleceń.

Na jakiejś liście był taki wątek: "How do you drag'n'drop in Linux?"
Ktoś odpowiedział "How do you: find / -name '*~' -mtime +7 rm {} \; with
your mouse?"

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********