Re: Dlaczego Windows?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 17:05:26 MET

Wojciech Wojciechowski wrote:

> Kilka lat mialem
> komputer , ktorego istnienie w tzw. prasie fachowej jest staranie
> przemilczane. Na nim "padanie" systemu nie zdazalo sie.
Czyzby maka? ;-) Czyzby na maku padanie systemu sie nie zdarzalo?
Okolo miesiaca temu siadlem pierwszy raz w zyciu do maka. Zaczalem
uruchamiac rozne gierki i programy edukacyjne ktore byly tam na dysku.
Po ok. pol godziny takiej zabawy system mi sie powiesil na amen. Kursor
myszy nie chodzil po ekranie, okienka sie nie odswiezaly itd. itp. -
klasyczne zawieszenie.
A guziczka "reset" maki niestety nie maja... pozostalo wylaczyc.

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa