Re: Jaki monitor 17'

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 23:40:56 MET

On 25 Feb 1997 07:13:33 GMT, "Pawel Komos" <progel_at_szc.ternet.pl>
>Co to w ogole sa za testy porownawcze, jak sprzet daja dostawcy. Wiadomo,
>ze wyniki nie beda wiarygodne. Ja wierze wylacznie w testy niemieckiego
>pisma C'T - oni sprzet do testow kupuja anonimowo w sklepie. Oceniaja przy
>okazji obsluge, doradztwo i pozniejsza pomoc techniczna.

C't jest faktycznie dobre, niestety - w jezyku mocno obcym.
A mimo ze sprzet daja dostawcy - zdarza sie ze i ten nie dziala.
No coz - do oceny czytelnikow wypada zostawic czy powinni myslec o
firmie, co nie potrafi nawet do prasowych testow wybrac monitora.

Chyba najlepiej byloby brac do testow dwa egzemplarze. Jeden od
dostawcy, drugi z losowego sklepu.

Jarek.