Re: Quantum Bigfoot vs Fireball

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 23:40:59 MET

On Wed, 26 Feb 1997 17:17:10 GMT, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski)
>A co czasu kalibracji: widzialem swego czasu spory artykul wlasnie o
>dyskach AV i wynikalo z niego, ze niestety czas kalibracji _znaczaco_
>wplywa na ciaglosc transmisji danych. Ale to bylo 2 lata temu, moze
>cos sie zmienilo.

He, he - ja to czytalem jeszcze dawniej, jak dyski AV dopiero zaczeto
wypuszczac.
No i wykres czasu dostepu do kolejnych danych na dysku Micropolis AV
faktycznie wykazywal jedynie niewielkie wahania.
A taka Barracuda potrafila powiekszych czas dostepu nawet 4 razy.
Tylko pominieto milczeniem drobnostke - maksymalny czas dostepu
Barracudy byl mniej wiecej taki jak srednia wartosc dla tego AV :-)

A od tego czasu .... 16MB RAM stanialo do zera, a potrafi zapamietac
kilka sekund danych.

J.