Re: Jaki monitor 17'

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 08:13:33 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<77BA755358B_at_golem.umcs.lublin.pl>...

> belinea? mhmm.. trinitron. btw zgadnijcie gdzie mam testy w rodzaju: ten
> monitor jest najlepszy a ten jest "be". inna rzecz ze niewiadomo co
> testowali w lupusie bo lepsze monitory dostaly gorsze opinie od
> najgorszych zas wygral tez wcale nie rewelacyjny. po prostu ktos podsypal

> i tyle... to jedyny wniosek jaki mi przyszedl do glowy po przeczytaniu
> tego.
>
> karpio

Co to w ogole sa za testy porownawcze, jak sprzet daja dostawcy. Wiadomo,
ze wyniki nie beda wiarygodne. Ja wierze wylacznie w testy niemieckiego
pisma C'T - oni sprzet do testow kupuja anonimowo w sklepie. Oceniaja przy
okazji obsluge, doradztwo i pozniejsza pomoc techniczna.

Pozdrowienia
Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl