Re: Ile kosztuje najtanszy GUS???

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 15:25:37 MET

Tomasz Tatar wrote:

> [...]
> : sygnalu dla przetwornika AC moge wybrac (w swojej karcie "low
> : cost", kiepskiej dosyc):
> : -CD
> : -Mic
> : -Line
> : -Loop
>
> Ale zaraz... Ta Twoja karta to jakikolwiek GUS? W jakim konkretnie programie
> pojawia Ci sie taki wybor? Ja mam GUS'a Primax'a i na przyklad w roznych
> mikserach taki typ wejscia mi sie nie pojawia (mam Wave, Synth, a z
> zewnetrznych CD, Mic i Line) ... A przyznaje, ze byloby to great!

Z tym akurat nie ma wiekszych problemow. Mam GUS-a PnP, i on ma na
mikserze zrodlo nagrywania 'mixed' - lapie wszystko. Na WinDecksach 1.12
jest tez zrodlo nagrywania 'midi', dziala bezblednie. Puszcza sie mid-a
WinDecksami i nagrywa np. Sound Forg-em. I po klopocie.

Nie pamietam, jak to bylo w moim starym MAX-ie, ale przypuszczam, ze tez
sie musialo dac to zrobic.

> [...]
> : ustawiony byl LOOP. To ciekawa rzecz bo ktos mi mowil, ze
> : internetowych audycji radiowych nie mozna sobie przegrac (format ra).
> : Otoz mozna jak sie ustawi LOOP'a, bo wtedy wyjscie karty jest
> : sprzegniete z przetwornikiem AC karty.
>
> Dokladnie - moznaby wtedy wszystko! Zastanawiam sie natomiast czy takiego
> efektu nie daloby sie uzyskac prowadzac kabelek z LineOut do LineIn... :-)
> Pewnie mnie tu elektronicy zmieszaja z blotem, bo to i glupie zwarcie
> i sprzezenie sie pewnie zrobi... No i bylby potrzebny full duplex. Ma go

jest to rozwiazanie moze mozliwe (;-)), ale z powyzszych powodow
odrobine niepraktyczne (szczegolnie, ze np. GUS PnP ma tylko jedno
wyjscie OUT).

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek