Re: Ile kosztuje najtanszy GUS???

Autor: Tomasz Tatar (tatar_at_ernie.icslab.agh.edu.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 16:44:34 MET

Tomasz Leszczynski <zeton_at_waw.pdi.net> wrote:

: Wiesz na pewno tylko sie nie przygladales :-) Jako zrodlo
: sygnalu dla przetwornika AC moge wybrac (w swojej karcie "low
: cost", kiepskiej dosyc):
: -CD
: -Mic
: -Line
: -Loop

Ale zaraz... Ta Twoja karta to jakikolwiek GUS? W jakim konkretnie programie
pojawia Ci sie taki wybor? Ja mam GUS'a Primax'a i na przyklad w roznych
mikserach taki typ wejscia mi sie nie pojawia (mam Wave, Synth, a z
zewnetrznych CD, Mic i Line) ... A przyznaje, ze byloby to great!

: Jesli puszcze odtwarzanie mida i JEDNOCZESNIE uruchomie nagrywanie to
: karta bedzie nagrywac tego mida (oczywiscie taki mid ktory juz nie
: bedzie midem moze zajac i kilkanascie mega) jesli jako zrodlo sygnalu
: ustawiony byl LOOP. To ciekawa rzecz bo ktos mi mowil, ze
: internetowych audycji radiowych nie mozna sobie przegrac (format ra).
: Otoz mozna jak sie ustawi LOOP'a, bo wtedy wyjscie karty jest
: sprzegniete z przetwornikiem AC karty.

Dokladnie - moznaby wtedy wszystko! Zastanawiam sie natomiast czy takiego
efektu nie daloby sie uzyskac prowadzac kabelek z LineOut do LineIn... :-)
Pewnie mnie tu elektronicy zmieszaja z blotem, bo to i glupie zwarcie
i sprzezenie sie pewnie zrobi... No i bylby potrzebny full duplex. Ma go
GUS?

GUSciski! ;^)

--
Tomasz M. Tatar