Re: Ile kosztuje najtanszy GUS???

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 15:28:27 MET

Sebek wrote:

> Na pewno lepiej kupic Legend Sounda 512 kb.Ma on takie same mozliwosci jak ory-
> ginalny GUS.Wlasnie bylem na gieldzie na Grzybowskiej i mam cennik:
> Legend Sound 255 zl
> Gravis UltraSound ACE 190 zl a jest o pare klas gorszy!!!

Co to znaczy: o pare klas gorszy??? Jezeli Legend ma 'takie same
mozliwosci' jak GUS Classic, to ACE ma takie same mozliwosci, jak
Legend, po prostu nie jest pelnowarosciowa karta muzyczna, bo jest
'drugi do pary' z inna karta.

Wazna jest tu kwestia: mam juz, czy nie mam innej karty muzycznej. To
wszystko.

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek